Sunday, April 10, 2011

HaRi YanG menYedihkan Di SMKFB

8 april 2011/hari jumaat!!!!
Berlaku lah satu peristiwa yg menyedihkan
iaitu majlis perpisahan PK HEM. EN NOOR AZMI BIN RAZALI
yang merupakan guru OTAI di SMKFB..
cikgu azmi ne telah berkhidmat selama 21 Tahun di SMKFB... lme siott
sebelum aku lahir tu... cikgu ne gak lar yang pernah mengajar kakak aku,abg aku,,sampai la aku
dye ngajar sejarah at kelas 5cempaka,tapi sempat 4bulan belajar dengan dye... cara dye mengajar memang aku respect mmg bgus lar dye ngajar,,cepat jer aku dapat paham semua yang diajar..tapi nk wat cam ne disebabkan faktor kerja cikgu ne terpakse lar gak berpindah.. korang nak taw ker dye pindah at ner,,xjauh pon at SMK SUNGKAI jer...
>sambung lik pasal majlis perpisahan tadii<
mase majlis perpisahan ue,,bnyak lar persembahan yang ade,,contohnye deklamasi sajak dari kelas 5sc1,, seterusnye persembahan dari kelas 3annur... pastu persembahan dari kelas 5cempaka dan 5sc1 yg menyanyikan lagu DOA PERPISAHAN,TINGGAL KENANGAN N BILA DIRI DISAYANGI nak tgok pic ne ha..

No comments:

Post a Comment